22 квітня – Всесвітній День Землі
22 квітня – Всесвітній День Землі, свято єднання народів планети у справі захисту навколишнього середовища і збереження тих багатств і природних ресурсів, якими наділила нас природа.
У цей день кожен житель планети може внести свій маленький вклад у справу захисту та відновлення довкілля: очистити від сміття берег улюбленої річки, посадити дерево, хоча б на один день відмовитись від користуванням автотранспортом.
Земля – це величезний дар, ресурси якого буде неможливо використовувати вічно. Ми не зможемо врятувати планету згадуючи про неї лише один день на рік – цього явно недостатньо. саме тому слід піклуватися про оточуюче нас середовище протягом всього року.
Учні початкової школи Красногорівського ЗЗСО І-ІІ тсупенів №5 разом зі своїми вчителями також долучилися до святкування Всесвітнього дня Землі. Зокрема, були проведені уроки-мандрівки планетою Земля (3 клас, вчитель Лукомська Наталія Григорівна), (4 клас, вчитель Макєєва Ганна Віталіївна), на яких діти складали асоціативний кущ, розгадували загадки, читали цікаві факти, шукали зайве, вставляли пропущені літери.
22 квітня - Всесвітній день Землі. Класний керівник 4 класу Мар'їнського ЗЗСО І-ІІІ ст. №2 Кравець О.М. для своїх учнів провела урок "Земля - наш рідний дім". Олена Миколаївна, розповіла дітям про відповідальне ставлення до себе та довкілля, любові та поваги до природи. Діти взяли участь у виставці малюнків "Збережемо нашу Землю" та виготовили аплікації.
Захід пройшов під гаслом «Відновимо нашу планету разом».
Вікторія Олексіївна, розповіла дітям, як допомагати нашій планеті щодня, що ми можемо зробити, щоб зберегти нашу Землю в майбутньому!
Учням було цікаво слухати всі поради, вони активно брали участь в обговоренні даної теми!
Діти називали звички, які допоможуть врятувати планету, повторювали правила поведінки на природі. Також учні прийняли участь у виставці малюнків “Майбутнє планети у наших руках”.
Проведені заходи зацікавили дітей, сприяли поглибленню екологічних знань, розвитку творчої уяви, спонукали до розуміння необхідності дбайливого ставлення до природи, відчуття власної відповідальності за збереження навколишнього середовища.